Driftsbistand og responsavtaler - Denali
Denali er ledende i det norske markedet innenfor datalagring og sikkerhetskopiering og er din partner for moderne og fremtidsrettet infrastruktur
løsningsarkitektur, konsulenttjenester, helsesjekk, responsavtaler, it, drift, support, løsningsdesign, backup, sikkerhetskopiering, sikring, hyperkonvergert, nettverk, klient, server, infrastruktur
22398
page-template-default,page,page-id-22398,page-child,parent-pageid-20273,ajax_fade,page_not_loaded,,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-4.2,menu-animation-underline-bottom,fs-menu-animation-underline,popup-menu-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
 

Driftsbistand og responsavtaler

Drift og Support

Det å sette bort deler av IT driften på eget utstyr til en ekstern aktør kan ofte være lønnsomt og et steg på veien til outsourcing av tjenester. Behovet for driftsbistand kan melde seg på grunn av for eksempel ressurs knapphet og mangel på egen ekspertise på deler av IT-infrastrukturen, på grunn av økonomiske hensyn, eller det kan være drevet av et ønske om ekstra trygghet ved innføring av ny teknologi. Vi i Denali tilbyr hel eller delvis overtagelse av driftsansvaret for dataromsløsninger hos våre kunder.

I tillegg til driftsbistand på kundens eget datautstyr, tilbyr vi også IT-infrastruktur som tjenester. Vi tilbyr sikker drift av tjenester, om ønskelig i norske datasentre, og kan håndtere alt fra komplett virtuell infrastruktur for datarom 2 til backup (BaaS) og replikering (RaaS) som en tjeneste. Vi har eksperter innenfor alle områder av dataromsinfrastruktur.

Denali tilbyr supportavtaler som dekker bistand til feilsøking, feilretting og vanlige spørsmål om daglig bruk av løsningen. Som et tillegg til avtalene tilbyr vi mulighet for fast proaktiv oppfølging. En slik avtale sikrer at du som kunde får hjelp når det er behov for det, innenfor avtalefestede responstider og ikke minst til en forutsigbar kostnad.

Helsesjekk

Bedrifter er stadig i endring. Det vil derfor jevnlig være behov for periodisk ettersyn og kontroll for at løsninger skal fungerer mest mulig optimalt i hele funksjonstiden.

Vi utfører periodisk helsesjekk av installasjoner hos våre avtalekunder, og vi påtar oss også helsesjekk og optimalisering av løsninger implementert av andre. En slik gjennomgang sørger for at installasjonen er dynamisk og tilpasset bedriftens til en hver tid gjeldene behov. I tillegg kan den også avdekke mangler eller feilkonfigurasjon som kan påvirke ytelse og kapasitet. I noen tilfeller vil en slik gjennomgang forlenge levetiden til eksisterende løsninger og dermed utsette nye investeringer.